طرح شرکت دانش‌بنیان برتر شد

در پنجمین قسمت از مسابقه تلویزیونی “شکوفا”، شرکت دانش‌بنیان «ایفا صنعت غرب» مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، با طرح «کنتور هوشمند الکترومغناطیسی آب»، از میان سه تیم شرکت‌کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب شد و این طرح برای سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تأمین مالی جمعی هم‌آفرین قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، هدف از برگزاری مسابقه تلویزیونی شکوفا که در گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما و با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تهیه شده است، آشنا کردن مردم با حوزه دانش‌بنیان‌ است.

در مسابقه شکوفا، شرکت‌هایی که در حوزه‌های سلامت، تجهیزات پزشکی، دارو، کشاورزی، آب و فاضلاب و الکترونیک فعال‌ هستند، با دفاع از طرح‌های خود در برابر داوران و پس از برگزیده شدن، می‌توانند سرمایه‌های خرد مردم برای توسعه طرح‌های خود را جذب کنند. در هر برنامه، سه شرکت محصول خود را معرفی می‌کنند و در نهایت یک شرکت که دارای بالاترین توانمندی باشد، انتخاب می‌شود و از طریق سکوی فرابورس، تامین مالی جمعی صورت می‌گیرد.

در پنجمین قسمت از مسابقه شکوفا، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی(شرکت ایفا صنعت غرب)، با طرح «کنتور هوشمند الکترومغناطیسی آب» با رأی داوران، از میان سه تیم شرکت‌کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب شد و این طرح برای سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تأمین مالی جمعی هم‌آفرین قرار گرفت.

گفتنی است، میزان سرمایه درخواستی این شرکت دانش‌بنیان برای اجرای پروژه مذکور، 15 میلیارد تومان، مدت زمان سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه 12 ماه و میزان سود پیش‌بینی‌شده 35 درصد سالیانه (واریز سود به صورت ماهانه) خواهد بود و اصل سرمایه مشارکت‌کنندگان در این طرح بعد از یکسال بازپرداخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا