فینال مسابقه ملی راهی شو برگزار می‌شود

آیین اختتامیه و مراسم تقدیر از برترین تیم‌های جوان و فناور مسابقه ملی و مسئله‌محور راهی شو، ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش سیناپرس از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مسابقه ملی و مسئله‌محور «راهی شو» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان و ستاد توسعه زیست‌فناوری و با هدف شناسایی دانشجویان مستعد، آشناسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با مسائل و چالش‌های کشور، تشکیل هسته‌های دانش‌بنیان، توانمندسازی آنان و اتصال به مراکز فناوری و صنعتی کشور، از شهریور تا بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این مسابقه، دو هزار و ۱۰۰ نفر از دانشجویان برتر دانشگاه‌های سراسر کشور با فعالیت روی ۲۰ پروژه تعریف شده از سوی مجموعه‌های دانش‌بنیان و صنعتی در بازه زمانی شش ماهه به رقابت پرداختند و تیم‌های برتر در آیین اختتامیه این دوره از مسابقه، معرفی و تجلیل خواهند شد.

آیین اختتامیه مسابقه ملی و مسئله‌محور راهی شو و مراسم تقدیر از برترین تیم‌های جوان و فناور این مسابقه، 16 بهمن ماه ۱۴۰۲ در آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

در این مراسم، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری حضور خواهند داشت.

تیم‌های برگزیده این مسابقه، علاوه بر بهره‌مندی از جوایز مادی و معنوی، جهت همکاری بلندمدت به شرکت تعریف‌کننده پروژه، مراکز نوآوری و مراکز رشد، معرفی خواهند شد تا از این‌ هسته‌های جوان، باانگیزه و توانمند تا رسیدن پروژه آن‌ها به محصول/خدمت نهایی و نیز رسیدن تیم به پایداری و انسجام کافی به منظور تشکیل یک استارتاپ/شرکت دانش‌بنیان حمایت‌های لازم صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا