رییس جهاددانشگاهی کردستان:
انتخابات تبلور عینی مردمی بودن نظام است

اکبر اسدی 10 بهمن ماه سال جاری در میزگرد تخصصی «انتخاب اصلح از دیدگاه قرآن» که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و خبرگزاری ایکنای کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم که خداوند متعال ما را در مسیر تحقق آرمان‌های شهدا و امام شهدا قرار دهد.

به گزارش سیناپرس وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌رو افزود: این میزگرد تخصصی با هدف تنویر افکار عمومی در راستای انتخاب صحیح و درست و حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات اسفندماه برگزار شده است.

رییس جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالار دینی است و از بدو تاسیس تاکنون یکی از ویژگی‌ها و شاخصه‌های اصلی این نظام مردمی بودن آن است و همواره مردم پشتوانه محکمی برای نظام مقدس انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی انتخابات را تبلور عینی مردمی بودن نظام دانست و گفت: مردم همواره با حضور گسترده و چشمگیر خود در تمام امور، نقش اساسی را در تعیین سرنوشت خود و آینده کشور ایفا نموده اند.

اسدی افزود: این حضور و همراهی همیشگی مردم با نظام موجب شده که تمام توطئه‌های دشمنان از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های اقتصادی ناجوانمردانه دشمنان با شکست مواجه شود.

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی برای حرکت رو به رشد خود نیازمند همراهی همیشگی مردم است لذا مردم باید در این دوره از انتخابات حضور گسترده و چشمگیری داشته باشند و هرچقدر حضور پرشورتر باشد مسئولان دلگرم‌تر، دشمنان ناامیدتر و حرکت نظام قدرتمندتر خواهد بود.

رییس جهاددانشگاهی کردستان حضور گسترده در انتخابات را زمینه‌ساز مستحکم‌ترشدن انقلاب را فراهم خواهد کرد، یادآور شد: یکی از اهداف و آرمان‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی «استقلال، آزادی» و مشارکت مردمی درسرنوشت خود بوده و این امر موجب کینه‌توزی و توطئه‌های دشمنان شده است./روابط عمومی جهاد دانشگاهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا