دستیار رییس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی:
مرجعیت باید به سمت نخبگان برگردد

دستیار رییس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی معتقد است، مرجعیت باید به سمت نخبگان برگردد و مسئله‌ها با کمک نخبگان حل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سکینه السادات پاد در دیدار با اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مردمی هستیم که علیه ظلم با ارزش‌ها و آرمان‌های مشترک انقلاب کردیم و قانون اساسی داریم که میثاق ملی ماست و در این قانون برای صیانت از حقوق مردم مرزبندی شده است.

وی اظهار کرد: رییس جمهور به من اعتماد کردند و مسوولیت بزرگی را به من سپردند به همین‌ خاطر خودم را بیشتر مکلف می‌دانم که بشنوم و به سمت مردم و نخبگان جامعه حرکت‌ می‌کنم و معتقدم نخبگان باید در نظام اسلامی جلودار باشند.

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: در حکمرانی باید ۲ عنصر حکمت و عقلانیت وجود داشته باشد و باید با کمال خضوع و تواضع به سمت‌ نخبگان دست دراز کنیم تا بتوانیم حکمرانی که در شان ملت ایران است داشته باشیم.

وی اظهار کرد: این دیدارها برای این است که چهره مسوولیت‌پذیری و پاسخگویی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا به تصویر کشیده شود و ما از نقطه نظرات همه فرهیختگان جامعه استفاده کنیم. ️

پاد، با اشاره به اینکه شهدای مدافع سلامت استان‌ کرمانشاه نشان دادند که تعهد و دلسوزی در میان نخبگان موج‌ می‌زند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به زیبایی مردم کرمانشاه را در جمع شما کرمانشاهیان با عنوان «مردمانی نجیب و غیرتمند که مرزداران ایران‌ اسلامی هستند» توصیف فرمودند. ️

وی در ادامه با اعلام اینکه کمیته بررسی ویژگی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ با دستور ویژه رییس جمهور تشکیل شده، گفت: تشکیل این کمیته‌ برای اولین بار یک ابتکار نو در جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود که نمایانگر یک چهره مسوولیت‌پذیر و پاسخگو در انظار بین‌المللی است.

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی افزود: کمیته حقیقت یاب شورای حقوق بشر هم پس از اتفاقات سال گذشته به پیشنهاد ایسلند و آلمان تشکیل شد ولی چون مکانیزم داخلی ما فعال شده به لحاظ حقوق بین‌الملل آن کمیته را فاقد مشروعیت می‌دانیم و خودمان می‌خواهیم مسایل را مدیریت کنیم و با مردم خود صحبت کنیم و مسئله‌ها را با کمک آنها در داخل کشور حل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا