کلنگ زنی و افتتاح ده پروژه فرهنگی ورزشی در شیراز به مناسبت دهه فجر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به رسالت‌های این سازمان در توسعه زیرساختهای فرهنگی و ورزشی این شهر گفت: بر همین اساس، ده پروژه فرهنگی ورزشی به ارزش 313 میلیارد ریال در دهه فجر امسال کلنگ زنی و یا بهره برداری می شود.

به گزارش سینا پرس فارس، محمدعلی چوبینی امروز 9 بهمن ماه، در سلسله نشست روایت امید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب به مبحث امیدآفرینی اختصاص پیدا کرده است، گفت: طی کردن مسیر، مستلزم امیدآفرینی و استفاده از ظرفیت های جوانان است.

او با اشاره به رسالت‌های این سازمان در توسعه زیرساختهای فرهنگی و ورزشی شهر شیراز گفت: بر همین اساس، ده پروژه فرهنگی ورزشی به ارزش 313 میلیارد ریال در دهه فجر امسال کلنگ زنی و یا بهره برداری می شود.

چوبینی در ادامه با بیان اینکه ۱۱ سالن ورزشی غیر توپی با مزیت استفاده همزمان آقایان و بانوان به صورت مجزا و با زیربنایی بیش از یک هزار و 700 متر مربع در ایام دهه فجر کلنگ زنی می شود، گفت: ساخت سالن‌های ورزشی با اعتبار بالغ بر 246 هزار میلیارد ریال، در مجموع 17 هزار و 600 متر مربع به سرانه ورزشی شهر شیراز اضافه می کند.  

چوبینی در خصوص احداث باغ کودکان گفت: این باغ با پیشرفت 95 درصدی مابین بلوار کسایی و رمضانی محله فرهنگ شهر احداث شده و آماده افتتاح است که با توجه به ضرورت شکل گیری فضای کودکانه و ایجاد بستر قصه گویی و روایت گری ویژه کودکان، این پروژه تا خردادماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: ضلع جنوبی باغ خانواده محله کشن به متراژ 8 هزار متر مربع و ارزش یکصد میلیارد ریال، کمتر از هشت ماه دیگر به بهره برداری می رسد و در اختیار کودکان اوتیسم قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در مناسبت‌ها و راهپیمایی‌های شهر شیراز دچار مشکل سیستم صوتی هستیم، از طرح جامع بلندگوی شهری یکپارچه شهر شیراز خبر داد و گفت: این طرح در چند فاز، اجرایی خواهد شد که فاز اول به طول 6 کیلومتر و در مسیر اصلی راهپیمایی با ارزش ششصد میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

او به تشریح اقدامات این سازمان در فضاسازی گسترده محیط شهری به مناسبت دهه فجر پرداخت و با تاکید بر اینکه سعی داریم در فضاسازی و ایجاد مواکب، نقش تسهیلگر در کنار مردم را ایفا نماییم، گفت: آویز 250 هزار متر ریسه پرچم مقدس ایران، 200 عدد کتیبه با شعارهای انقلابی نوستالژیک، نصب 2 هزار متر مربع بنر و 5 هزار پرچم کشور در خیابانها و سطح شهر، توزیع 50 هزار پرچم در راهپیمایی 22 بهمن ماه و برپایی جشن‌های اعیاد شعبانیه و پیروزی انقلاب در ۴۰ محله، جهت بزرگداشت دهه فجر تدارک دیده شده است.

گزارش: فتانه حق پرست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا