کارگاه آموزشی آگا‌ه‌سازی زنان و دختران در جهاددانشگاهی

کارگاه آموزشی آگاه‌سازی زنان و دختران با تأکید بر خودمراقبتی با هدف افزایش سواد سلامت اجتماعی و سواد رسانه ای ویژه کارشناسان مسوول پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی به همت جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.

برپایی کارگاه آموزشی «آگا‌ه‌سازی زنان و دختران با تأکید بر خودمراقبتی»در جهاددانشگاهی استان مرکزی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان در این باره گفت: کارگاه آموزشی آگاه سازی زنان و دختران با تأکید بر خودمراقبتی به همت این معاونت برگزار شد.

وی آشنایی فراگیران با مقوله خودمراقبتی در زنان و دختران، افزایش سواد سلامت اجتماعی و سواد رسانه ای، توانمندسازی تسهیلگران مجری جهت ارایه آموزش و مشاوره به گروه‌های هدف، ایجاد زمینه‌های مساعد برای رشد شخصیت زنان و دختران و احیاء حقوق مادی و معنوی آنان و ارتقا دانش و آگاهی، عزت نفس و خودشکوفایی بانوان و دختران در حوزه مسایل روانی و اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اهداف این کارگاه آموزشی بیان کرد.

نعمتی در ادامه سرفصل های این دوره آموزشی را مروری بر مهارت های ارتباط موثر، مهارت مدیریت هیجان و خود تنظیمی مهارت حل مساله و تصمیم گیری، سواد رسانه ای، حقوق جنسی و باروری، عوامل موثر بر رفتار جنسی و بلوغ و نوجوانی عنوان کرد.

به گفته وی؛ این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت با تدریس آقای پیمان صبا ویژه کارشناسان مسوول پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی استان مرکزی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا