اختتامیه اجلاس بهره‌وری در علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه‌طباطبائی

اختتامیه نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم، تحقیقات و فناوری با شعار «دانشگاه نقش‌آفرین، ایران بهره‌ور‌» در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.

آیین پایانی نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم، تحقیقات و فناوری با شعار «دانشگاه نقش‌آفرین، ایران بهره‌ور‌» با حضور دکتر روح‌الله رازینی، رئیس مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر احمد فاضل‌زاده، رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و مدیران مراکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه‌های سراسر کشور، عصر چهارشنبه به میزبانی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سالن آمفی تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد.
این اجلاس با سه هدف اصلی «تقویت گفتمان بهره‌وری در نظام آموزش عالی کشور»، «توجه به نقش وزارت علوم در بهره‌وری کشور» و «توانمندسازی همکاران در شبکه بهره‌وری آموزش عالی» برگزار شد.
رونمایی از سند نظام ارتقای بهره‌وری آموزش عالی، پژوهش و فناوری (ناب)، امضای پنج تفاهم‌نامه میان دانشگاه‌های علامه‌طباطبائی، تهران، علم و صنعت، تربیت مدرس و شهید بهشتی به عنوان دانشگاه معین با دستگاه‌های اجرایی، رونمایی از پروژه‌های بهره‌وری در سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان) و برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی حوزه بهره‌وری از جمله برنامه‌های این اجلاس دو روزه بود

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا