در گردهمایی مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور مطرح شد:
خبرگزاری سینا؛ مرجع رسانه ایِ پارک‌های علم و فناوری

مدیران روابط‌ عمومی‌های پارک‌های علم و فناوری کشور، در نشستی به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی گردهم آمدند.بهزاد رشیدی، مدیر روابط عمومی پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی،  با تشریح خدمات و ظرفیت های خبرگزاری سینا اظهار کرد: خبرگزاری سینا به عنوان «مرجعِ رسانه‌ای پارک‌های علم و فناوری»، فعالیت‌ها و رویدادهای حوزه اقتصاد دانش‌بنیان و علوم و فناوری کشور را به صورت ویژه پوشش می دهد.

به گزارش روابط عمومی پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، این نشست با حضور دکتر فرشاد فتوت معاون ارتباطات و بین‌الملل صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر رضا آزاد معاون امور روابط عمومی حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمع کثیری از مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور صبح روز چهارشنبه 27 دی ماه برگزار شد.

در این نشست در مورد هم‌افزایی و بررسی زمینه‌های همکاری مشترک میان روابط‌ عمومی‌های پارک‌های علم و فناوری  و همچنین اجرای بازدیدهای «راهیان پیشرفت» در سراسر کشور همفکری و هماهنگی انجام شد.

در این نشست دکتر فرشاد فتوت، معاون ارتباطات و بین‌الملل صندوق نوآوری و شکوفایی و دکتر رضا آزاد معاون امور روابط عمومی حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سخنرانی کردند و بعد هر یک از مدیران روابط عمومی پارک های علم و فناوری نظرات و دیدگاه های خود را ارائه کردند.

در این نشست بهزاد رشیدی مدیر روابط عمومی پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، خدمات و ظرفیت های خبرگزاری سینا را برای حاضران تشریح کرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه پارک های علم و فناوری در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور، گفت: خبرگزاری سینا به عنوان «مرجعِ رسانه‌ای پارک‌های علم و فناوری»، فعالیت‌ها و رویدادهای حوزه اقتصاد دانش‌بنیان و علوم و فناوری کشور را به صورت ویژه پوشش می دهد.

رشیدی افزود: این رسانه تخصصیِ خبری و تحلیلی، آمادگی دارد خدمات ویژه‌ای در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات به پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان و خلاق ارایه نماید و بازتاب دهنده تلاش‌ها و معرف خدمات و ظرفیت‌های ایشان در سطح کشور باشد.

در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای برگزار شد. بازدید از یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه تبلیغات و تولید محتوا بخش انتهایی این برنامه یک روزه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا