تفاهم‌نامه پارک علم و فناوری گیلان و شرکت دانش بنیان مسیحا التیام گستران

با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری گیلان و شرکت دانش بنیان مسیحا التیام گستران، امکان همکاری‌های علمی در زمینه پژوهش‌های کاربردی در حوزه فناوری‌های پزشکی، به‌صورت مشترک با حمایت پارک علم و فناوری گیلان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری گیلان، این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در کلیه زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری در حوزه فناوری‌های پزشکی توسط عبدالله حاتم‌زاده، رئیس پارک علم و فناوری گیلان و محمدرضا مبین، مدیرعامل شرکت دانش بنیان مسیحا التیام گستران به امضاء رسید.
در این تفاهم‌نامه به زمینه‌های مشترکی همچون، همکاری جهت کاربردی کردن تحقیقات کاربردی و طرح‌های خاتمه یافته مرتبط با پزشکی، دارویی و سلامت و نیز هماهنگی جهت تسهیل و تسریع اخذ مجوز‌های مرتبط در حوزه زیست پزشکی و معاونت غذا و دارو اشاره شده است.
انجام مشاوره‌ها در حوزه‌های ثبت اختراع، تجاری‌سازی، تأثیر بخشی پروژه‌های زیست پزشکی، تست‌های استاندارد و بالینی؛ از دیگر مواردی است که در این تفاهم‌نامه آمده است.
گفتنی است، محمدرضا مبین به عنوان پژوهشگر برگزیده و فناور برتر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال گذشته معرفی شد و هم اکنون مدیر عامل شرکت دانش بنیان مسیحا التیام گستران است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا