رویداد ملی استارتاپی در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی در ایلام

سرپرست مرکز رشد جهاددانشگاهی ایلام از برگزاری رویداد ملی استارتاپی در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی در این استان خبر داد.

به گزارش سیناپرس از  روابط عمومی جهاددانشگاهی استان ایلام، یونس میرزایی، سرپرست مرکز رشد گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی جهاد دانشگاهی ایلام در حاشیه نشست هماهنگی و هم‌اندیشی در خصوص برگزاری رویداد ملی استارتاپی در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی در استان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این نشست که با حضور دستگاه‌های تخصصی در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی برگزار شد مباحثی مانند تعیین نوع رویداد و محورهای آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: این نشست با هدف تعیین محورهای رویداد مذکور بر اساس مسائل و چالش‌های موجود در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی برگزار شد و هر یک از دستگاه‌های تخصصی، نیازمندی‌های بخش کشاورزی از دیدگاه دستگاه خود اعلام کردند و در معرض نقد و تبادل نظر با سایر کارشناسان قرار دادند.

سرپرست مرکز رشد گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی جهاددانشگاهی ایلام، افزود: بر اساس جمع‌بندی نهایی این نشست مقرر شد، رویداد مذکور طی اسفندماه سال جاری برگزار و در خصوص تعیین محورها و نوع رویداد جلسات کارشناسی در بازه زمانی هفت روزه برگزار شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا