شبکه‌سازی هرمی مستعدان حول نخبگان میسر می‌شود

مراسم تقدیر از نفرات برتر آزمون سراسری و دانش‌آموزان منتخب مدارس خلاقیت و ایده‌پردازی گیلان با حضور دانشمندان یک و دو درصد جهان، برگزار می‌شود تا شبکه‌سازی هرمی مستعدان حول نخبگان میسر شود.

به گزارش سیناپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به منظور دستیابی به راهکارهای همکاری مشترک و افزایش تعامل دو جانبه، جلسه مشترک رئیس بنیاد نخبگان استان گیلان با مسئول دفتر نهاد مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه گیلان برگزار شد.

در این دیدار، شیرینی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان به تشریح برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان پرداخت و اظهار داشت: ظرفیت‌های نخبگانی بسیار بالایی در استان وجود دارد که اگر به کار گرفته شود، بخش زیادی از مشکلات را حل خواهند کرد.

وی با اشاره به وظیفه بنیاد ملی نخبگان در الگوسازی و تکریم نخبگان، افزود: بنیاد نخبگان گیلان در نظر دارد مراسم تقدیر از نفرات برتر آزمون سراسری و دانش‌آموزان منتخب مدارس خلاقیت و ایده‌پردازی را با حضور دانشمندان یک و دو درصد جهان، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر برگزار کند تا شبکه‌سازی هرمی مستعدان حول نخبگان میسر شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسی؛ مسئول دفتر نهاد مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه گیلان نیز با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به استعدادهای برتر و نخبگان، گفت: حمایت از نخبگان استان باید دغدغه اصلی مسئولان باشد.

وی با اشاره به لزوم الگوسازی توسط دانشگاه‌ها، بیان داشت: سرمایه اصلی کشور، جوانان مستعد هستند. این افراد باید مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا