برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور اصفهانی

اولین رویداد سرمایه‌گذاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه با هدف توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و همچنین رفع نیازهای تولیدکنندگان داخلی در صنعت مس در این شهرک برگزار شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در راستای توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری، رویداد سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه (سهامی عام) با همکاری این شهرک برگزار شد.

حسین حدیدی، سرپرست اداره تامین مالی، سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در این رویداد اظهار کرد: یکی از اهداف شهرک، توسعه بازار و تامین سرمایه است. در این راستا قصد داریم با دعوت از گروه‌های مختلف سرمایه‌گذاری، این هدف را تحقق بخشیم.

مشاور رئیس این شهرک ادامه داد: بنابراین با رویکرد معرفی به سرمایه‌گذاران، طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های عضو که شرایط لازم را داشته باشند، انتخاب و از جنبه‌های فنی، ظرفیت بازار، میزان سرمایه و حمایت مورد نیاز مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، در این رویداد 9 شرکت مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، طرح‌های سرمایه‌گذاری خود را در حضور نمایندگان شرکت مس سرچشمه معرفی کردند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا