بیان دستاوردها و موفقیت‌های «کاظمی‌ آشتیانی» مصداق جهاد تبیین است

نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان گفت: یکی از مصادیق جهاد تبیین بیان دستاوردها و موفقیت‌هایی است که امثال زنده یاد کاظمی‌ آشتیانی آن را رقم زده‌اند و دشمن با جنگ رسانه‌ای خود اجازه تبیین آن در سطح جامعه را نمی‌دهد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌ موثقی با تأکید بر اینکه حرکت و فعالیت‌های زنده یاد دکتر سعید کاظمی‌ آشتیانی را باید مصداق کامل عبارت «ما می‌توانیم» دانست، گفت: حرکت این دانشمند حرکت درست و الگوی مطلوب ترکیب علم، ایمان و تلاش بود تا جایی‌که سلامت خود را در این مسیر از دست داد.

وی اظهار کرد: توسعه تحقیقات در زمینه باروری و ناباروری، تولید، تکثیر و انجماد سلول‌های بنیادی جنینی و بهره‌گیری از آن که نویدبخش افقی جدید در درمان بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج است، از مهمترین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی زنده‌یاد کاظمی‌آشتیانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان ادامه داد: با وجود آن که دشمنان از تمام ابزار خود برای مقابله با ایران قوی استفاده می‌کنند، زنده یاد کاظمی‌ آشتیانی در چنین شرایطی توانست پژوهشگاه رویان را تأسیس کند.

وی اضافه کرد: شهید کاظمی‌ آشتیانی در تمامی میدان‌ها که لازم بود، حضور داشت و از انقلاب فرهنگی و دفاع مقدس و پس از آن نیز در پی به حرکت درآوردن چرخ علمی نقش‌آفرینی می‌کرد.

آیت‌الله شعبانی‌ موثقی مطرح کرد: نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های زنده یاد کاظمی‌ آشتیانی را امروز به خوبی مشاهده می‌کنیم که نه تنها بیماران ایرانی از مراجعه به خارج از کشور بی نیاز هستند بلکه موجب شده تا بیماران کشورهای خارجی نیز برای درمان به ایران بیایند.

امام جمعه همدان بیان کرد: در تمدن نوین اسلامی، نیازمند معرفی امثال زنده یاد دکتر کاظمی‌ آشتیانی به نسل جوان و استمرار راه این دانشمندان و بزرگان توسط جوانان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق جهاد تبیین بیان دستاوردها و موفقیت‌هایی است که امثال زنده یاد کاظمی‌ آشتیانی آن را رقم زده‌اند و دشمن با جنگ رسانه‌ای خود اجازه تبیین آن در سطح جامعه را نمی‌دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا