رییس دانشگاه علم و فرهنگ موفق به کسب رتبه دوم بخش مقاله جایزه ملی پژوهش‌های جهانگردی و میراث شد

دکتر جواد براتی عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی برگزیده جایزه ملی پژوهش‌های جهانگردی و میراث در بخش مقاله شد.

به گزارش سیناپرس از پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی، برگزیدگان نخستین دوره جایزه ملی پژوهش‌های جهانگردی و میراث در ۶ بخش کتاب، رساله دکتری، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، مقاله علمی، سفرنامه و خاطرات و گزارش سیاستی معرفی شدند.

در آیین اختتامیه نخستین جایزه ملی پژوهش جهانگردی و میراث ۱۳ دی؛ دکتر جواد براتی عضو هیات علمی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی برای مقاله با عنوان”بررسی تاثیرپذیری الگوی سفرهای داخلی خانوارهای ایرانی از تغییر در قدرت خرید خانوار” به عنوان برگزیده معرفی و از وی تقدیر شد.

همچنین دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ موفق به کسب رتبه دوم بخش مقاله و دکتر حمید ضرغام بروجنی سردبیر مجله علمی – پژوهشی “مطالعات اجتماعی گردشگری” در بخش کتاب به عنوان برگزیده معرفی و از ایشان تقدیر شد.

گفتنی است، براساس معیارهای ارزیابی این دوره جایزه، تعداد ۴۳ کتاب، ۷۰ رساله‌ دکتری، ۲۹۰ پایان‌نامه، ۹۰۰ مقاله و ۱۰ یادداشت سیاستی در مجموع ۱۳۱۳ اثر توسط داوران بررسی شد که بنا به ارزش محتوایی آثار از یک تا سه اثر در هر قالب به عنوان آثار پژوهشی برگزیده و معرفی شدند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا