تجلیل از بانوان پارک علم و فناوری همدان

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم تجلیل از بانوان شاغل در پارک علم و فناوری استان همدان، ظهر امروز (12 آذر) ماه جاری،با حضور ریاست و معاون پشتیبانی و منابع انسانی پارک علم و فناوری همدان، در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد.
به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، در ابتدای این مراسم دکتر مجید کزازی سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به تمامی همکاران تبریک و تهنیت گفت و ادامه داد: وجود مقدس و نازنین حضرت فاطمه(س)مایه افتخار و مباهات برای همه زنان و جهانیان است و لذا الگوگیری از این شخصیت کامل و بی بدیل برای زنان می‌تواند مایه آرامش و سعادت در زندگی باشد.
رییس پارک علم و فناوری همدان با بیان اینکه موفقیت هر مجموعه ای مرهون همکاری،همدلی و مشارکت صمیمانه و دقت در اجرا و ظرافت های امور توسط بانوان است افزود: چرا که تجربه ثابت کرده اموری که به بانوان کارمند در هر مجموعه ای سپرده شود بهتر و به نحو احسن اجرا خواهد شد.
وی ضمن تشکر از تلاش‌های بانوان شاغل در پارک علم و فناوری افزود: همیشه قدردان زحمات و تلاش‌های شما در جهت توسعه اهداف و برنامه‌های پارک بوده و با توجه به کوچک بودن ساختار سازمانی پارک و حجم گسترده فعالیت‌ها، با برگزاری چنین جلساتی،حضور شما را ارج نهاده و بتوان از زحمات و تلاش‌های شما قداردانی کرد.
گفتنی است: در خاتمه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و گل از بانوان شاغل در پارک علم و فناوری استان همدان قدردانی به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا