همکاری جهاددانشگاهی اصفهان و فرماندهی آجا

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان جهاددانشگاهی واحد اصفهان و فرماندهی ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی منعقد شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی اصفهان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دکتر زاهد شفیعی، سرپرست جهاددانشگاهی اصفهان و امیرسرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست، فرمانده ارشد نظامی آجا-منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به امضاء رسید.

این تفاهم‌نامه با هدف فراهم آوردن زمینه همکاری‌های سازنده، برقراری ارتباط سازمان‌یافته، ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های موجود، منعقد و اجرا می‌شود.

در این تفاهم‌نامه مشترک بر همکاری در عرصه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، سلامت (تشخیصی و…)، ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای توسعه کسب‌وکارهای تخصصی، اشتغال و کارآفرینی، استفاده بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مشترک طرفین، افزایش تعاملات بین بخشی و توسعه کمی و کیفی همکار‌ی‌های علمی طرفین تأکید شده است.

همچنین در این تفاهم‌نامه بر همکاری مشترک جهاددانشگاهی واحد اصفهان و ارتش در زمینه‌های مختلف شامل همکاری در اجرای تحقیقات و فعالیت‌های پژوهشی مشترک، همکاری در استفاده از امکانات آموزشی طرفین (فضای فیزیکی، امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و …) برای برگزاری دوره‌های آموزشی در بستر واقعی و مجازی و بکارگیری شیوه‌های نوین آموزشی با رعایت مقررات مربوط و تبادل اطلاعات از طرق مختلف تأکید شده است.

همکاری به منظور تألیف، ترجمه و انتشار کتب و نشریات در حوزه‌های مورد توافق، همکاری در برگزاری رویدادها شامل رویدادهای نوین حوزه کارآفرینی (استارت آپ ویکند – ایده‌شو- هاکا گلوبال- نت‌تلنت – هم‌نت- رویداد تد و …)، تورهای شغلی، بازدیدها، کارگاه‌ها، نشست‌ها، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها در زمینه‌های علمی، آموزشی، اشتغال و کارآفرینی، پژوهشی، فرهنگی و سلامت و استفاده دو طرف از کلیه ظرفیت‌های تبلیغاتی و همکاری به منظور تولید محتوا در قالب‌های چهار‌گانه متن، صوت، تصویر و ویدئو برای کلیه گروه‌های هدف با رعایت مقررات مربوط، از دیگر بخش‌های این تفاهم‌نامه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا