همکاری جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و دانشگاه آزاد

تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی بین جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و دانشگاه آزاد اسلامی این استان منعقد شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، این تفاهم نامه به امضای دکتر حسین زاده رییس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و دکتر محمد رضا ولیلو رییس دانشگاه آزاد اسلامی این استان رسید.

همکاری در زمینه تامین نیازمندی های تحقیقاتی طرفین با استفاده از توان علمی ،آموزشی و پژوهشی و با تاکید بر فناوری های پیشرفته  در قالب پروژه ها،ایده های نوآورانه  ، همکاری مشترک در راستای تامین نیازمندیهای تحقیقاتی و فراهم نمودن تمهیدات و سازو کارهای لازم برای استفاده اساتید ،پژوهشگران ،نخبگان و دانشجویان از ظرفیت های دو مجموعه محور های شاخص این تفاهم نامه همکاری است.

ایجاد همکاری و روابط مدون و  موثر بین جهاددانشگاهی استان  و دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه فعالیت های نوآورانه  و فناوری  و همکاری در زمینه توسعه دانش فنی  با در نظر گرفتن تمام امکانات  طرفین  و ارتقای ارتباط مستمر بین دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی از اهداف تفاهم نامه منعقد شده می باشد.

ارایه خدمات علمی و فنی و آزمایشگاهی مورد توافق،تبادل نظر در ترسیم و اجرای اولویت ها و عناوین مطالعات تحقیقاتی ،همکاری در برگزاری آموزش های ضمن خدمت کارکنان دولت ،همکاری در برگزاری آزمون ها،همکاری در تامین اساتید مدنظر در دوره های آموزشی و بررسی امکان توسعه فعالیت های آموزشی در شهرستانهای دارای واحد دانشگاهی از عمده ترین وظایف و تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی در این تفاهم نامه است .

در اولویت قراردادن دانش آموختگان دانشگاه برای مشاوره شغلی ،اولویت دهی به چاپ و انتشار کتاب های اساتید و پژوهشگران دانشگاه ،اجرای طرح های فرهنگی ،اعطای تخفیف بیست درصدی به کارکنان و اعضای خانواده هایشان در دوره های آموزشی عمومی مراکز آموزشی و برگزاری دوره ها،نشست ها و کارگاههای تخصصی  از جمله تعهدات جهاد دانشگاهی در این تفاهم نامه است.

گفتنی است اخیرا جلسات مستمری بین دانشگاه آزاد اسلامی استان و جهاددانشگاهی آذربایجان غربی برای توسعه روابط و همکاری های علمی و پژوهشی و دانش محور صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا