کاظمی آشتیانی؛ بهترین الگوی نسل جوان و نوجوان

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم معرفی دانشمند فقید، زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی گفت: این دانشمند برجسته گام بلندی برای توسعه کشور برداشته و خدمات ارزنده ای برای ایران داشته است و نیاز است چنین شخصیت بزرگی به جامعه و بویژه جوانان معرفی شود.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه به مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی با اشاره به کارهای ارزشمند این دانشمند برجسته گفت: دکتر کاظمی آشتیانی خدمات ارزشمندی به کشور ارائه کرده و زحمات فوق العاده در حوزه پیشرفت علمی کشور داشته است.

وی افزود: زنده یاد کاظمی آشتیانی گام های بلندی برای توسعه ایران برداشت و توانست خدمات ارزنده ای در عرصه های متعدد علمی و جهادی آن هم در شرایط تحریم و محدودیت های علمی داشته باشد.

وی افزود: از جمله این خدمات ارزشمند، راه اندازی پژوهشگاه «رویان» بود که حالا بعد از گذشت سالها شاهد خدمات بی نظیر آن در حوزه های مختلف علوم تولید مثل، سلول های بنیادی و زیست فناوری هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم معرفی این دانشمند برجسته به عنوان یک الگو برای نسل جوان گفت:  زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی نمونه ترکیب علم، عمل، ایمان و کار جهادی بودند و ترکیب همین خصلت ها در وجود او موجب شده که بهترین الگو برای معرفی به نسل جوان و نوجوان ما باشد.

حسینی کیا گفت: در زمینه معرفی هرچه بهتر و بیشتر این شخصیت بزرگ نیاز است که رسانه ها و دستگاه های متولی پای کار آمده و طرح و برنامه ریزی در این زمینه داشته باشند و در این زمینه صداوسیما بیش از همه می تواند ایفای نقش کند.