امتحان مشترک فراگیر در آزمون جهاد دانشگاهی

یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور و مرحله اول آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین (ویژه استخدام در ادارات استان‌های زنجان و اردبیل ) روز جمعه ۸ دی‌ماه به‌صورت هم‌زمان در سراسر برگزار شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، احمد عبدی پور مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت:داوطلبانی که در این آزمون حضورداشته‌اند برای جذب و پذیرش ۴۲۵۶ نفر در قالب یازدهمین امتحان مشترک فراگیر و ۱۵۸ نفر در قالب طرح شهید زین‌الدین (ویژه استخدام در استان اردبیل و زنجان) باهم به رقابت پرداخته‌اند .

مدیر مرکز آزمون با اشاره به آمار داوطلبان گفت: از مجموع 79 هزار و 898 شرکت‌کننده 74 هزار و ۲۱۶ نفر برای یازدهمین امتحان مشترک فراگیر و پنج هزار و ۶۸۲ نفر برای طرح شهید زین‌الدین داوطلب این آزمون بودند که از این تعداد 45 هزار و ۵۶۶ نفر معادل ۵۷ درصد را مردان  و 34 هزار و ۳۳۲ نفر معادل ۴۳درصد را زنان تشکیل داده‌اند .
عبدی پور بابیان اینکه ، آزمون به‌صورت هم‌زمان در سطح کشور برگزارشده است گفت ؛ این آزمون در تمام ۳۱ مرکز استان و۱۴ شهرستان دیگر ( مجموعاً ۴۵ شهرستان ) و در ۷۷ حوزه امتحانی برگزار شد.

وی با اشاره به تنوع شغل محل‌ها و رشته‌های شغلی این آزمون‌ها گفت :  داوطلبان بر اساس نوع رشته شغل و محل انتخابی ، در قالب۱۸۶ عنوان رشته شغلی مختلف باهم رقابت کردند و نهایتاً پس از طی تمام فرآیندها ازجمله ارزیابی تکمیلی بر اساس سهمیه و شغل محل انتخابی جذب دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف خواهند شد.

مدیر مرکز آزمون گفت؛  داوطلبان برای جذب در دستگاه‌هایی ازجمله سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان بهزیستی،  دانشگاه فرهنگیان ،  سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور،‌ صندوق تأمین خسارت‌های بدنی ، ادارات و دستگاه‌های استان‌های اردبیل و زنجان به رقابت پرداختند .

عبدی پور زمان اعلام نتایج این آزمون‌ها را کمتر از یک ماه اعلام کرد و گفت: در تلاشیم اوایل بهمن‌ماه نتایج چند برابر ظرفیت را به‌تناسب شرایط اختصاصی دستگاه‌ها و بر اساس مفاد دفترچه ثبت‌نام اعلام کنیم .

وی در پایان از همکاری تمام عوامل برگزاری آزمون در سراسر کشور قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد مرکز آزمون بتواند با همکاری سایر نهادهای دخیل در فرآیند جذب افراد شایسته مؤثر باشد .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا