نخستین دوره «جایزه ملی آبادیران» برگزار می‌شود

جایزه ملی آبادیران (آبادینو)، با هدف شناسایی فعالان مردمی حوزه آبادانی و پیشرفت فناورانه، به دنبال شناسایی فعال‌ترین و مؤثرترین بازیگران این عرصه در بخش‌های مختلف دانشگاهی، شرکت‌ها، گروه های مردمی و مسئولیت اجتماعی است.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی بنیاد ملی علم ایران (INSF)، این جایزه به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضفان انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر نهادهای متولی آبادانی و پیشرفت کشور برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای شرکت در فراخوان تا ۱۵ دی از قسمت ثبت نام در تارنمای آبادینو اقدام کنند. امید است شناسایی بازیگران کلیدی این حوزه و معرفی دستاوردها و موفقیت های آنان در قالب این رویداد، الگوهای موفقی از بکارگیری فعالان مردمی، اساتید و نخبگان و توانمندی های شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور را در حل مسائل کشور سرافراز ایران بویژه در مناطق کمتر برخوردار، به نمایش گذارد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، فایل راهنمای جایزه آبادینو را مطالعه و برای شرکت در فراخوان تا ۱۵ دی از قسمت ثبت نام اقدام کنند. همچنین در صورت هرگونه سوال با شماره ۰۲۱۶۶۰۲۳۱۵۷ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا