جشنواره رقابتی «دستپخت» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از برگزاری جشنواره رقابتی با عنوان «دستپخت»، به میزبانی این دانشگاه در پایان هفته جاری خبر داد.

محمد کیانی امروز 6 دی ماه با اعلام این خبر گفت: جشنواره رقابتی «دستپخت» با حضور شرکت کنندگانی از هشت دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کلان منطقه جنوب کشور و به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

او هدف از برگزاری این رویداد دانشگاهی را ارتقای سطح رفاهی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی منطقه پنج کشور، به ویژه در زمینه تغذیه دانشجویی اعلام کرد و افزود: این جشنواره، روز جمعه هشتم دی و با حضور دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی هرمزگان، بوشهر، یاسوج، جهرم، فسا، لار، گراش؛ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در سلف سرویس مرکزی دانشجویان برگزار می شود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز این جشنواره را رقابتی برای تعیین بهترین تیم دانشگاهی تهیه غذا برشمرد و گفت: محصول نهایی هر یک از شرکت کنندگان بر اساس چندین معیار کیفی و کمی بررسی و امتیازدهی می شود.

کیانی ادامه داد: جشنواره رقابتی «دستپخت»، بر اساس ابلاغ رسمی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و با حضور نماینده این معاونت برگزار می شود.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، او از حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این رویداد به عنوان داور خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا