همکاری جهاددانشگاهی و سازمان سیما منظر شهرداری قم

روسای جهاددانشگاهی واحد قم و سازمان سیما و منظر شهرداری قم در نشستی مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی قم، با عنایت به ضرورت ارتقاء مهارت های کارکنان سازمان پارک ها و فضای سبز، کارشناسان فضای سبز، کارگران، پیمانکاران و همچنین آموزش و افزایش مشارکت شهروندان در مباحث فضای سبز و در راستای تقویت هرچه بیشتر فعالیت های مشترک آموزشی، تفاهم نامه ای فی مابین جهاد دانشگاهی واحد استان قم و سازمان سیما، منظر و فضای شهری شهرداری قم منعقد شد.

این تفاهم نامه با موضوعاتی همچون برگزاری، اجرا و پشتیبانی دوره ها و کارگاه های آموزشی، مدیریتی، تخصصی، عمومی، سمینارها، همایش ها و سلسله نشست‌های علمی تخصصی، ویژه کارکنان سازمان پارک ها، شهروندان، کارشناسان فضای سبز، کارگران و پیمانکاران، همکاری در اجرا و پشتیبانی پروژهای علمی پژوهشی مشترک، پشتیبانی علمی و اجرائی، برگزاری دوره های آموزشی مجازی و حضوری مورد نیاز کارکنان سازمان، شهروندان، کارشناسان فضای سبز، کارگران و پیمانکاران، همکاری و هماهنگی لازم در برگزاری اردوها، سفرها و بازدیدهای علمی وآموزشی، تولید یا خرید محتوای دوره های آموزش مجازی طبق استاندارد ها و ضوابط سازمان، بهره برداری از ظرفیت ها در راستای اهداف طرفین در قالب استفاده از دوره های آموزشی و همچنین ظرفیت های اطلاع رسانی و تبلیغاتی سازمان، نیازسنجی، نیازآفرینی و طراحی برنامه های آموزشی مرتبط با فعالیت های سازمان توسط معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قم برای سال 1403 و همکاری جهاد دانشگاهی در طراحی و تولید محتوای آموزشی الکترونیکی در راستای اهداف و نیاز سازمان پارکها و فضای سبز شهردای قم می شود.

جهاد دانشگاهی در زمینه ارتقای سطح فرهنگ شهروندی همکاری خوبی دارد
سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم گفت: در زمینه تولید محتوای آموزشی جهت ارتقای سطح فرهنگ شهروندی که ماموریت شهرداری است، جهاد دانشگاهی می تواند بسیار کمک کننده باشد.
حامد حیاتی سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم در این دیدار اظهار داشت: برای جشنواره نمای مطلوب در حال رایزنی هستیم تا هیئت کارورز آن را در استان راه اندازی کنیم زیرا بحث نما و منظر از موضوعات مهم است.

وی گفت: در زمینه تولید محتوای آموزشی جهت ارتقای سطح فرهنگ شهروندی که ماموریت شهرداری است، جهاد دانشگاهی می تواند بسیار کمک کننده در زمینه آموزشی و فنی باشد.

در ادامه دیدار پیام جوادیان مدیر عامل سازمان سیما منظر شهرداری قم، یکی از مهمترین اقدامات این سازمان را مباحث فرهنگ شهروندی عنوان کرد و افزود: جداره های مربوط به سیما منظر شهری، دیوار نگاره ها، المان ها و نورپردازی ها همراه با فضای سبز توسط این سازمان مدیریت می شود.

وی با بیان این که کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف برای شهروندان در اقشار مختلف برگزار می شود، تصریح کرد: آموزش ها برای چهار رده شامل کارگران، پیمانکاران فضای سبز، کارشناسان پیمانکار و کارشناسان سازمان برگزار می شود.

وی قم را سومین کلانشهر سبز کشور دانست و افزود: پویشی با عنوان درخت دوستی بنشانیم را در زمینه حفظ و نگهداری و مسائل مربوط به محیط زیست ایجاد کرده ایم که موجب مشارکت شهروندان در کاشت و توسعه فضای سبز شد و امیدواریم با همکاری جهاد دانشگاهی بتوانیم اهداف خود را بهتر پیش ببریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا