افزایش همکاری جهاددانشگاهی شریف با ایران خودرو

در بازدید جمعی از مدیران ارشد شرکت ایران خودرو از توانمندی ها و ظرفیت کاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف برا افزایش سطح همکاری دو طرف تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی شریف، دکتر مهدوی معاون خدمات فنی، دکتر حدادی مدیر راهبردی و نظارت بر شرکت‌های تولیدی و دانش بنیان، مهندس شاهین صدری معاون قطعات پرسی، دکتر دستجردی مدیر برنامه ریزی و نظارت نت، مهندس مسافری مدیر مهندسی قطعات و مجموعه ها، مهندس اکبری نیا قائم مقام مدیر موتور سازی3، مهندس میرزایی دبیر کمیته خودکفایی و ساخت داخل شرکت ایران خودرو از توانمندی ها و ظرفیت کاری سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف بازدید به عمل آوردند.

در این نشست که با حضور دکتر مردانی رییس سازمان به همراه معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد، مهندس وحدانی مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی شریف ضمن معرفی این سازمان، مراکز و گروه‌های پژوهشی، توضیحاتی در مورد پروژه‌های شاخص به ویژه مرتبط با صنعت خودرو ارایه کرد.

در ادامه مهندس عطائیان مسئول پروژه طراحی و ساخت تجهیزات و توسعه کاربرد خودرو‌های متصل اعلام کرد: پروژه در مراحل پایانی است و تجهیزات در حال آماده سازی مراحل تست نرم افزار و تنظیمات رادیویی و به طور موازی تست روی شبکه‌های موبایل در حال انجام است.

در ادامه این جلسه دکتر دستجردی مدیر برنامه ریزی و نظارت نت اشاره کرد: در این 3سال همکاری که با پایداری و سخت کوشی جهاددانشگاهی صنعتی شریف همراه بوده 45 نوع قطعه به طور کامل داخلی سازی شده و 60 قطعه در برنامه است. این درخواست ها برای اولین بار در شرکت تولید می‌شود.

دکتر مردانی رییس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف نیز در این بازدید اشاره کرد: پایداری و حمایت یک تیم در حوزه کارفرمایی باعث ایجاد بستر مناسب در جهت تولید و در نهایت دستاوردهای سازمان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا