سعید ایران از افتخارات علمی و پژوهشی کشور است

دکتر حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: زنده یاد کاظمی توانست نقشی راهبردی منحصربه‌فرد را در تولید سلول‌های بنیادی، شبیه‌سازی و درمان ناباروری در سطح کشور و جهان ایفا کند و با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در عرصه‌های علمی بین‌المللی باعث افتخار آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، دکتر حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از افتخارات علمی و پژوهشی کشور شخصیتی بزرگ بنام کاظمی آشتیانی است.

دکتر شهریاری گفت: زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی از فرزندان صالح انقلاب به شمار می رفت. رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: دکتر کاظمی آشتیانی توانست نقشی راهبردی منحصربه‌فرد را در تولید سلول‌های بنیادی، شبیه‌سازی و درمان ناباروری در سطح کشور و جهان ایفا کند و با به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در عرصه‌های علمی بین‌المللی باعث افتخار آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

وی اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از جاهایی بود که شخصیت زنده یاد کاظمی آشتیانی را بروز و پرورش داد و توفیقاتی حاصل شد که تا به امروز نیز در عرصه علمی از این توفیقات بهره می بریم.

دکتر شهریاری خاطرنشان کرد: آشتیانی به‌خوبی توانست با توانمندی خود یک کانون گرم را در جهاددانشگاهی علوم پزشکی ایران شکل دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا