جسارت ورود به عرصه‌های نو از ویژگی‌های سعید ایران بود

سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه جسارت ورود به عرصه‌های نو از ویژگی‌های زنده یاد سعید آشتیانی بود، گفت: آینده‌نگری و شناخت اولویت کاری مواردی بود که وی به این نکات توجه ویژه داشت.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی زنجان، طاهر یوسفی‌امیری سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان  زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی را نمونه بارزی از تلاش، امید و اعتماد به داشته‌های خود دانست و اظهار کرد: «ما می‌توانیم» جمله‌ای بود که زنده یاد آشتیانی با تاسی به آن توانست اثرات زیادی از خود بر جای گذارد.

وی تصریح کرد: توان مدیریتی و اجرایی بالا و مسئولیت‌پذیری از نکاتی است که با مطالعه شخصیتی زنده یاد آشتیانی می‌توانیم به آن پی ببریم و به این نکته نیز باید توجه داشت که وی وارد حوزه‌ای همچون درمان ناباروی شد و اقدامات درخوری در این بخش انجام داد.

این مسئول در ادامه با اشاره به این که همه نخبگان و فرهیختگان باید به این نکته توجه داشته و علاوه بر وظایف شخصی باید تعهد ملی نیز داشته باشند، افزود: این قشر باید خود را در قبال مردم مسئول بدانند و استعدادها و توانایی‌های خود را در جهت پیشرفت کشور و سعادت مردم به کار گیرند.

سرپرست جهاددانشگاهی استان زنجان در بخش دیگری با اشاره به تاثیر فعالیت پژوهشگاه رویان که ثمره تلاش مرحوم آشتیانی و سایر فعالان در این عرصه است، گفت: وقتی نامی از این پژوهشگاه به میان می‌آید ذهن‌مان به سمت زنده یاد آشتیانی سوق پیدا می‌کند و اینکه با کاری جهادی می‌توان با استفاده از داشته‌های‌مان به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا