رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه:
دکتر کاظمی آشتیانی دغدغه حل مشکلات مردم را داشت

رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به ضروری بودن معرفی الگوهای موفق و قابل تکثیر در کشور همچون دکتر کاظمی آشتیانی به نسل جوان، افزود: تلاش برای پرآوازه کردن نام ایران در عرصه‌های بین المللی، با کمترین امکانات، دغدغه حل مشکلات مردم و تلاش‌های شبانه روزی و جهادی شاخصه‌های بارز این جهادگر فقید که باید به جامعه معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، دکتر مسلم حدیدی رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با بیان این که دکتر سعید کاظمی آشتیانی از پیشگامان تحقیقات سلول های بنیادی و درمان ناباروری در کشور است، افزود: دستاوردهای این جهادگر فقید و همکاران پرتلاش ایشان پاسخی به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت تولید علم و استقلال کشور بود.
وی ادامه داد: تلاش دکتر کاظمی آشتیانی در مسیر حرکت علمی کشور و عبور از سد نخستین ها این باور را به جوانان داد که با عزم جهادی و ایمان و روحیه خستگی ناپذیر می توان کارهای بزرگ و ماندگاری را رقم زد.
دکتر حدیدی با اشاره به این که دکتر سعید کاظمی آشتیانی، با بنیان گذاری پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و توسعه دانش سلول‌های بنیادی، سهم بزرگی در پیشرفت علمی کشور ایفاد کرد، افزود: اگر امروز با افتخار به یکی از قطب‌های تحقیقات سلول‌های بنیادی و درمان ناباروری تبدیل شده‌ایم، حاصل حرکت‌های جهادی دانشمندان جوانی است که باید برای جانشین پروری آنان تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتشان از این برادر جهادگر به عنوان فرزند صالح انقلاب که آینده درخشان علمی در کشور را نوید می دهد یاد کردند.
دکتر حدیدی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون بسیار ضروری است که الگوهای موفق قابل تکثیر در کشور به نسل جوان معرفی شوند، افزود: تلاش برای پرآوازه کردن نام ایران در عرصه‌های بین المللی، با کمترین امکانات، دغدغه حل مشکلات مردم و تلاش های شبانه روزی و جهادی شاخصه های بارز دکتر آشتیانی است که باید به جامعه معرفی شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا