کاظمی آشتیانی؛ تبلور علم جهادی و جهاد علمی

رییس جهاددانشگاهی واحد کردستان گفت: تبلور عینی علم جهادی و جهاد علمی از خصوصیات بارز دکتر کاظمی آشتیانی بود.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان، اکبر اسدی رییس جهاددانشگاهی کردستان اظهار کرد: دکتر کاظمی آشتیانی با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و با توکل بر خدا که نشات گرفته از روحیه جهادی بود، توانست حرکت علمی کشور را سرعت بخشیده و ایران عزیز را در تولید و تکثیر سلولهای بنیادی جنینی در جمع چند کشور مطرح دنیا قرار دهد.

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، تواضع و فروتنی دکتر کاظمی آشتیانی را بارزترین ویژگی ایشان ذکر و بیان کرد: معرفی این شخصیت های علمی و فرهنگی و آشنایی نسل جوان با چنین ویژگیهایی یک ضرورت است.

وی گفت: ویژگی های شخصیتی و موفقیت‌ها و اقدامات شایسته دکتر آشتیانی سبب شد تا رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمان ها و مناسبت های مختلف با اشاره به حرکت، نحوه‌ کار، مدیریت و پیگیری مرحوم کاظمی آشتیانی به ویژگی‌های متمایزی از این جهادگر فقید اشاره ‌کند.

به گفته وی، چنین شخصیت های علمی توانسته اند با توکل بر خداوند متعال و با روحیه جهادی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی افتخار آفرینی کنند و مورد افتخار مردم، جامعه علمی کشور و رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گیرد.

اسدی بیان کرد: شخصیت هایی مانند دکتر کاظمی آشتیانی شمع های فروزانی هستند که مسیر حرکت علمی را به سمت تعالی روشنی بخشیدند و بهترین الگو و اسوه برای جوانان و آینده سازان کشور هستند.

رییس جهاددانشگاهی واحد کردستان با بیان روحیه جهادی دکتر کاظمی آشتیانی افزودند: این عزیز سفر کرده، فرزند شایسته ای بودند که در دامان آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پرورش یافتند و توانستند علی رغم کمبود امکانات مادی با اراده قوی و روحیه جهادی به قله های علمی دست یافته و مورد افتخار همگان شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا