بازدید سرپرست اداره استاندارد از پارک علم و فناوری همدان

سرپرست اداره کل استاندارد همدان به همراه معاونین و کارکنان این اداره از پارک علم و فناوری همدان، نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه و شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در این مجموعه زیست بوم فناوری بازدید به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، دکتر خزاییان ، معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری استان در جریان بازدید مهندس مجیدی، سرپرست محترم اداره کل استاندارد استان همدان از واحدهای فناور پارک، توضیحاتی درباره اهداف و دستاوردهای پارک علم و فناوری استان همدان ارائه دادند.
در این بازدید، مدیران شرکت‌های فناور مستقر در این مجموعه ضمن معرفی دستاورد شرکت و ایده محوری خود برخی از مشکلات حوزه تولید محصولات فناور خود را بازگو نمودند.
 دکتر خزاییان در خصوص نقش استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان اظهار داشتند که پارک علم و فناوری همدان مجوز فناوری برای شرکت‌های دانش بنیان صادر می کند و کیفیت پس از صادرات حرف اول را در دنیا می زند .
وی خواستار همکاری مضاعف دستگاه های اجرایی فعال در حوزه زیست بوم فناوری در همدان به منظور تسهیل در امور واحدهای فناور شد.
در ادامه مهندس مجیدی، در جهت تقویت بستر مناسب جهت ارتباط شرکت ها و واحد های فناور مستقر در پارک با اداره کل استاندارد همدان نکاتی را بیان داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا