چاپ دوم کتاب مفاهیم و واژگان تخصصی مدیریت آموزش عالی

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کردستان، کتاب «مفاهیم و واژگان تخصصی مدیریت آموزش عالی» تالیف دکتر نادر قلی قورچیان، دکتر پریوش جعفری، دکتر کامران محمدخانی، دکتر فرشید خانجانیان در انتشارات جهاددانشگاهی کردستان به چاپ دوم رسید.

این کتاب با نگاهی واکاوانه، اصلی ترین مفاهیم و واژگان تخصصی دنیای مدیریت و رهبری آموزش عالی را به عنوان ساز و کاری مطلوب جهت گام نهادن در فرآیند خلق دانش و خرد پداگوژیکی دانشگاهی و ترسیم نقشه ی راه خلاقانه برای دانشجویان و استادان، معرفی می نماید. تلاش مولفان در این اثر که به دلیل تازگی در حوزه ی علم آموزش عالی، در نوع خود، گونه ای نوآورانه محسوب می شود، تمرکز بر تبیین اصطلاحات و واژگان کاربردی و نوین با ذکر برداشتی مفهومی و تحلیل گونه مبتنی بر مبانی نظری، جهت ادراک مفاهیم مطرح شده در حیطه ی مدیریت و رهبری آموزش عالی بوده است. از این رو مولفان کتاب با توجه به کمبود منابع و کتب مرتبط با مفاهیم و واژگان در کشورمان، با تا‌سی از تولیدکنندگان دایرة‌المعارف‌های آموزش عالی همت گماشته و این فرهنگنامه ی توصیفی را با تمرکز بر اهداف یادگیری و یاددهی، با رویکردی تأمل‌پذیرانه و نوآورانه، مورد کنکاش قرار داده و به رشته ی تحریر درآورده اند که به سهم خود می تواند مخاطبان علاقه مند را به نگاهی ژرف تر و پایشی عمیق تر رهنمون نماید و الگویی بهینه، جهت اتصال و ادراک نظام آموزش عالی جهان امروز و فردا در اختیار علاقه‌مندان، دانشجویان، استادان، خردورزان و کارشناسان آموزش عالی قرار دهد. مطالعه ی این کتاب را به همه ی استادان، پژوهشگران و دانشجویان رشته ی مدیریت آموزش عالی و نیز برای واحدهای درسی زبان تخصصی آموزش عالی، توصیه می نمائیم.

کتاب « مفاهیم و واژگان تخصصی مدیریت آموزش عالی » در 211 صفحه در قطع رقعی و با قیمت 140 هزار تومان در آذر ماه 1402 توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان منتشر شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند با سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان کردستان با شماره تماس 33287517-087 تماس حاصل فرمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا