گفتگوی دانشجویان صنایع‌دستی ۹ دانشگاه با وزیر ضرغامی

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، «سلسله رویدادهای صد منظر ۱، گفت‌وگوی دانشجویان صنایع‌دستی» با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی،  و مدیران گروه آموزشی، اساتید و دانشجویان رشته صنایع دستی۹  دانشگاه کشور، ظهر یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲ در مجموعه فرهنگی، هنری برج آزادی برگزار شد.
فاطمه محمدی ساردی، دانشجوی کارشناسی ارشد و نماینده دانشجویان رشته صنایع دستی دانشگاه علم و فرهنگ  دراین نشست بااشاره به موضوعاتی مانند حمایت از دانشجویان برای معرفی آثار خود به گردشگران داخلی و خارجی در راستای اشتغالزایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، استفاده از ظرفیت دانشجویان صنایع‌دستی برای شرکت در جشنواره های صنایع‌دستی، حمایت از دانشگاه و تخصیص اعتبار برای احیای صنایع‌دستی فراموش شده و پژوهش و ایجاد دانشگاه‌های دائمی صنایع‌دستی در مقاصد گردشگری، با وزیر و معاون میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفتگو کردند.

گفتنی است در کنار این نشست نمایشگاهی از دستاوردهای علمی، پژوهشی و هنری دانشجویان صنایع‌دستی کشور برگزار شد که دانشگاه علم و فرهنگ نیز کتاب های تخصصی اساتید و آثار برجسته دانشجویان  را  به نمایش گذاشت.
همچنین کتاب «رودوزی های اصفهان در عصر صفویه» به قلم دکتر شهره فضل وزیری به  معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی و طیبه عزت اللهي رییس پژوهشکده هنرهای سنتی اهدا شد.
گفتنی است، در کنار دانشجویان، دکتر شهره فضل وزیری، عضو هیات علمی و مدیرگروه صنایع‌دستی، دکتر زهرا حسین‌نژاد، عضو هیأت علمی گروه ارتباط تصویری و حامد توسلی از اساتید دانشکده هنر و معماری به نمایندگی از دانشگاه علم و فرهنگ در این نشست حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا