۱۶۲ مقاله isi دانشگاه بیرجند چاپ شد

معاون پژوهشی، نوآوری و فناوری دانشگاه بیرجند گفت: ۱۶۲ مقاله isi دانشجویان دانشگاه بیرجند چاپ شده است.

ابوالفضل اکبرپور، امروز۱۹ آذر در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی دانشجویان خراسان جنوبی در محل دانشگاه بیرجند، به رسانه‌ها اظهارکرد: در حاشیه نمایشگاه و در حوزه پژوهش ما ۱۹۳ مقاله علمی وپژوهشی را به نمایش گذاشته‌ایم.

معاون پژوهشی، نوآوری و فناوری دانشگاه بیرجند با بیان اینکه ۱۶۲ مقاله  isi دانشگاه بیرجند چاپ شده است، گفت: این دانشگاه هفت نمایشگاه داخلی و خارجی برگزار و ۹ طرح  مصوب داخلی را اجرا کرده است.

اکبرپور با اشاره به ۲۴۶ مقاله علمی و پژوهشی و ۲۱۶ مقاله isc دانشگاه، گفت: تعداد ۳۳۰ مقاله دانشگاه هم در همایش های ملی و داخلی منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت نیز قراردهای ما دو برابر سال گذشته به ارزش بیش از ۹ میلیارد تومان بوده است، گفت: از انعقاد تفاهم نامه ۳۶ پایان نامه با دستگاه‌های اجرایی استان و خارج استان خبر داد و گفت: میزان تفاهم نامه ها نسبت به سال گذشته ۴ برابر شده است.

اکبرپور ازبرگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در هفته گذشته خبر  داد و گفت: هدف از این نمایشگاه هم پیوند دانشجویان با بخش صنعت و بازار کار بوده است.

وی اظهار کرد: آزمایشگاه ما رتبه ۴۱ را در بین ۳۶۰ داخل کشوری که زیر نظر وزارت علوم بوده اند را کسب کرد است، در مجموع ۱۸۸ آزمایشگاه فعالیت های پژوهشی را در سطح دانشگاه انجام می‌دهند.

دستاوردهای فرهنگی و هنری دانشجویان خراسان جنوبی در نمایشگاه هفته فرهنگی بیرجند به نمایش گذاشته شد.این نمایشگاه با ۱۰۰ غرفه به منظور حمایت از توانمندی‌های فرهنگی و هنری دانشجویان به مناسبت هفته فرهنگی  در دستور کار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا