رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین از سوی معاونان علمی و پژوهشی و فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، سرهنگ پاسدار مهدی برزگر، معاون علمی و پژوهشی سپاه صاحب الامر (عج) روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین، در تشریح این خبر اظهار کرد: این رویداد از ۲۲ تا ۲۴ آذرماه جاری به صورت شبانه روزی در پارک علم و فناوری قزوین برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تیم هایی در سطوح مختلف سنی نوجوانان و جوانان در فضای مجازی در حوزه محتوای مجازی شامل پویانمایی، نرم افزار و بازی‌های تلفن همراه فعال و دارای ایده نو هستند در قالب برنامه‌های پایگاه محور محلات و اقشار بسیج در مسابقات استانی و انتخابی کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرهنگ پاسدار برزگر با بیان اینکه نفرات برتر اواخر بهمن ماه سال جاری به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند، تصریح کرد: برای افزایش انگیزه شرکت کنندگان جوایزی به ارزش یک میلیارد ریال نیز در نظر گرفته شده است.

این مسوول ادامه داد: این مسابقات برای سومین سال متوالی در قزوین با هدف شناسایی، حمایت و توانمندسازی نخبگان و کشف استعداد های برتر برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم حضور خوب و موثری در زمینه فضای مجازی در جبهه انقلاب داشته باشیم.

سرهنگ برزگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد جنگ های سخت، نرم و اقتصادی و فرهنگی دشمن در طول ۴۴ ساله انقلاب، بیان کرد: علی رغم همه این تلاش ها با هوشیاری مردم و درایت مقام معظم رهبری همه نقشه آنها با شکست مواجه شده و چنین رویدادهایی، ظرفیتی را فراهم می‌کند تا بتوانیم در حالت تدافعی در مقابل جنگ نرم دشمن دوام بیاوریم.

معاون سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، لازمه مقابله با جنگ نرم دشمن در حوزه فضای مجازی را وجود ابزارهای قوی و تولید محتوای برای اقشار مختلف و آحاد مردم دانست و تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بایستی ضمن ساخت انیمیشن و بازی های آموزنده، فرهنگ سازی کنیم و به شبهات مطرح شده در این زمینه نیز پاسخ مناسب دهیم.

مسابقات استانی با حضور ۲۰ تیم برگزار می‌شود

محمدرضا خوش عقیده، معاون فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: مسابقات استانی با حضور ۲۰ تیم و با حمایت سپاه، استانداری، شهرداری، پارک علم و فناوری در سه حوزه پویانمایی، نرم افزار و بازی های تلفن همراه برگزار می شود.

محمدرضا خوش عقیده با بیان اینکه در این دوره از مسابقات محدودیت جنسیتی نداریم، اضافه کرد: تیم ها بین ۲ تا ۴ نفر هستند و ثبت نام برای این مسابقات رایگان است، همچنین در سطح شهرستانی نیز طی ۶ ماه نخست سال برگزار شده و تیم های برتر مشخص شدند تا در سطح استانی به رقابت بپردازند.

خوش عقیده، اهداف این رویداد را شناسایی، حمایت، توانمندسازی و شبکه سازی، ایجاد نهضت تولید محتوای مورد مورد نیاز انقلاب، اشتغالزایی و رونق کسب و کار های مجازی عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا