افتتاح یازدهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی

با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، مقامات استان آذربایجان‌شرقی و دکتر سعید جعفری راد رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی و دبیر شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه رینوتکس، یازدهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه با حضور فناوران، مبتکران و مخترعان در سالن‌های امیرکبیر، پروین اعتصامی و آذربایجان در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. وجه تمایز یازدهمین دوره نمایشگاه رینوتکس با ادوار گذشته، انتصاب رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی به عنوان دبیر شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ربع‌رشیدی برای اولین بار و تلاش برای مشارکت جدی‌تر پارک علم و فناوری استان در برگزاری نمایشگاه، ایجاد شبکه‌های همکاری با سایر سازمان‌های دولتی و خصوصی در پرپایی نمایشگاه، برگزاری اولین نمایشگاه رینوفست و همچنین اولین نمایشگاه کسب و کار می‌باشد.
در نمایشگاه رینوتکس 2023، تعداد طرح هایی که در نمایشگاه ثبت نام کردند در مقایسه با دوره قبلی ۱۱۲ مورد افزایش داشته است، که ۲۰ درصد طرح‌ها از سایر استان های کشور ثبت نام کردند. همچنین با توجه به حضور ۳۶۶ طرح در بخش نمایشگاه رینوفست اولین نمایشگاه دانش آموزی، مجموع طرح‌های قابل نمایش در این دوره به ۹۴۳ طرح رسید. همزمان با برگزاری این نمایشگاه ۱۱۰ طرح نیز به دبیرخانه جشنواره فناورانه رینوتکس ارسال شد که از این تعداد پس از سه دوره داوری ۱۶ طرح برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا