دردسرهای بیمه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان‌رضوی

جلسه حل و فصل مشکلات بیمه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی با حضور مدیر اجرایی حمایت‌های بیمه‌ای معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، معاونت منابع بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان خراسان رضوی،رییس شعبه 7 تامین اجتماعی، رییس اداره دفاتر قانونی اداره کل، ریاست اداره وصول اداره کل و کارگزار توانمندسازی تامین اجتماعی خراسان رضوی و جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان در محل پارک علم و فناوری استان در مشهد برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در جلسه حل و فصل مسائل بیمه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی مشکلات و مسائل بیمه ای 22 شرکت دانش بنیان طرح و پس از بررسی جوانب مختلف موضوع با مساعدت و همراهی مدیران و کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی استان خراسان رضوی، مشکلات بیمه ای 18 شرکت به صورت حضوری و چهار شرکت به طور تلفنی مورد بررسی قرار گرفت که از تعداد شرکت های حضوری، مقرر شد دو شرکت جهت رسیدگی به اعتراض ضریب بیمه قراردادهایشان به شعبه 7 واحد وصول مراجعه کنند. دو شرکت نیز جهت مطالبه سه درصدی بیمه بیکاری با شعبه مورد نظر مکاتبه کنند. همچنین، مقرر شد سه شرکت جهت دریافت مفاصاحساب در عین بدهی، با ارائه تضامین مربوطه اقدام کنند.

در مورد مشکلات مربوط به کد آیسیک تعریف نشده محصول جدید یکی از شرکت های حاضر هم بحث و بررسی انجام و مقرر شد شرکت با اخذ مجوز فناور از پارک علم و فناوری و یا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقدام به دریافت مفاصاحساب کند و سازمان بیمه نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد. چهارشرکت دیگر نیز در راستای مسائل خود از سوی مدیران  و نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشاوره های لازم را دریافت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا