فراخوان توسعه ایده، راهکار و محصول با اینترنت ۵G

فراخوان مشترک ستاد توسعه فناوری‌های اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و همراه اول با موضوع «توسعه ایده، راهکار و محصول مبتنی بر ۵G با رویکرد شناسایی طرح‌ها و محصولاتی که کاربرد‌های ۵G» منتشر شد.

به گزارش سیناپرس، فراخوان مشترک ستاد توسعه فناوری‌های اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و همراه اول با موضوع «توسعه ایده، راهکار و محصول مبتنی بر ۵G با رویکرد شناسایی طرح‌ها و محصولاتی که کاربرد‌های ۵G» منتشر شد.

حوزه اصلی برگزاری این رویداد نسل پنجم شبکه تلفن همراه یا اینترنت ۵G است که جدیدترین محصول تجاری صنعت ارتباطات است؛ این فناوری امکانات و سرعتی فراتر از نسل‌های قبلی ارائه می‌دهد.

این رویداد با رویکرد بهره گیری از ظرفیت‌های پر‌شمار حوزه ۵G در صنایع و حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل (Transportation)، انرژی (Energy)، سلامت (Healthcare)، شهر هوشمند (Smart city)، امنیت عمومی (Public safety)، کشاورزی (Agriculture)، تولید (Manufacturing)، خرده فروشی (Retail)، معدن (Mines)، سرگرمی (Entertainment) و آموزش (Education) اقدام به پذیرش طرح خواهد کرد.

حامیان این فراخوان برای شرکت کنندگان مزایایی را در نظر گرفته که مهم‌ترین آن‌ها به ترتیب امکان سرمایه گذاری برای پیاده سازی و توسعه طرح یا کسب و کار، امکان تعامل با شبکه گسترده همراه اول و ورود به همکاری راهبردی در حوزه نسل پنجم، امکان ارائه سرویس مشترک و بهره مندی از مزایای فروش و مارکتینگ همراه اول، امکان حضور در آزمایشگاه فناورانه همراه اول جهت رشد، پرورش و تست محصول، امکان بهره مندی از کنسول API همراه اول (همات) و امکان بهره مندی از خدمات مشاوره تخصصی و منتورینگ است.

گروه اول مخاطبان این رویداد شامل تیم ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دارای سرویس و یوزکیس‌های ۵G هستند؛ گروه بعدی مجموعه‌هایی با توانمندی و ظرفیت لازم جهت ارائه طرح یا محصول جدید با استفاده از ظرفیت‌های شبکه ۵G هستند. به این ترتیب مخاطبان رویداد در دو دسته کلی صاحبان کسب و کار (در سطوح مختلف) و صاحبان طرح و ایده دسته‌بندی می‌شوند.

علاقمندان و صاحبان طرح و ایده می‌توانند با مراجعه به سایت این رویداد به نشانی https://mci.ir/۵gtech اقدام به تکمیل فرم‌های مربوطه و شرکت در این رویداد کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا