دوره پرورش سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار می‌شود

دوره پرورش کارشناس سرمایه‌گذاری خطرپذیر در قالب دومین دوره کیمیاپلاس برگزار می‌شود

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رباست جمهوری، سرمایه گذاری خطرپذیر یا جسورانه، موتور محرکه نوآوری، رشد اقتصادی، خلق ثروت و کارآفرینی است. برخی از بزرگترین شرکت‌های امروزی که با خدمات و محصولات خود باعث بهبود و تسهیل زندگی انسان‌ها شده‌اند، بدون بهره‌گیری از سرمایه‌های خطرپذیر و بینش سرمایه‌گذاری این حوزه، ممکن نبود به دستاوردهای امروزی فائق آیند.

با این وجود، صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر از یک تناقض جدی رنج می‌برد و با اینکه هدف اصلی آن تأمین مالی نوآوری است، ساختار و فرآیندهای مربوطه سال‌هاست تغییری نداشته و همچنان بر محور و رویکرد دیرینه خود استوار است.

از همین رو کیمیا کالج بر اساس تجربیات گذشته و با همکاری دفتر توسعه زیرساخت زیست بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دوره پرورش کارشناس سرمایه گذاری خطرپذیر را جهت توانمند سازی نیروی انسانی متخصص اکوسیستم برگزار می‌کند.

روش‌های تأمین مالی شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، آشنایی با انواع مدل‌‎های کسب و کار و درآمدی بر استارت‌آپ‌ها، مدیریت سبد سرمایه‌گذاری، مباحث بیمه و مالیات شرکت‌های دانش‌بنیان، تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، مبانی حقوقی و قراردادها، تحقیقات و مطالعات بازار، تنظیم گزارش ارزیابی طرح و بررسی خطاهای شناختی و ارزشگذاری استارت‌آپ‌ها از جمله سرفصل‌های این دوره است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا را کلیک کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا