حضور ستفا در نمایشگاه دستاوردهای فناوری و فن‌بازار

سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان با هدف ارائه آخرین یافته های محققان , فناوران , و همچنین دریافت نیازهای پژوهشی و فناورانه و ارائه سازکار اثربخش تعامل میان پژوهشگران، فناوران و فعالین حوزه تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد هم افزایی در زیست بوم فناوری و نوآوری در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. این نمایشگاه فرصتی را برای جوانان نخبه و صاحب ایده فناورانه فراهم می آورد تا بتوانند دستاوردهای خود را به جامعه مخاطب عرضه نمایند.

به گزارش سیناپرس، سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در راستای حمایت از فناوران، نوآوران و شرکتهای دانش‌بنیان در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار با تعداد80 فناور در حوزه های صنعتی،هوشمند،فناوری اطلاعات ،برق ،پزشکی وسلامت،کشاورزی و گیاهان دارویی و زنبور عسل، گردشگری، فرهنگی،هنری،انیمیشن و عمومی جهت معرفی محصولات در سطح گسترده ملی و بین المللی،ایجاد ارتباط مستقیم با مشتری و شناخت نیازهای آنان،شناخت رقبا و آشنایی با خدمات آنها، امکان استفاده از فرصت های تبلیغاتی ، آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت و جذب سرمایه گذار مشارکت می نماید.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ،فناوری و فن‌بازار کشور همه ساله از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هفته پژوهش و فناوری برگزار می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا