کنفرانس رویکردهای نوین در رفع موانع ساخت‌وساز برگزار می‌شود

عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان از برگزاری کنفرانس ملی “رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور” با همکاری معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان خبر داد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر نوید سیاه‌پلو عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان اظهار کرد: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور با محور ویژه عمران در حوزه‌های سازه، ژئوتکنیک و مدیریت ساخت و همچنین معماری و شهرسازی نمایه شده در ISC توسط موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان خوزستان و با همکاری معاونت پژوهش و فناوری این نهاد و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: از اعضای هیات علمی، مدیران، دانشجویان، متخصصان، کارشناسان و شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و سایر علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این رویداد ملی با ارسال مقالات و در صورت علاقه‌مندی به عنوان حامی معنوی (با درج لوگو) مشارکت کنند.

سیاه‌پلو با بیان اینکه مهلت ارسال اصل مقاله تا ۲۰ آذرماه تمدید شده است، گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محورهای کنفرانس و نحوه ارسال مقالات و دیگر موارد به وب سایت https://jdkhzconf.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه کنفرانس به شماره تلفن ۰۹۰۲۰۸۵۲۰۹۷ تماس بگیرند.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان بیان کرد: این کنفرانس در قالب سه برنامه اصلی سخنرانی کلیدی، پانل‌های ارائه مقالات شفاهی و پوستر و کارگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود.

دبیر کمیته علمی کنفرانس ملی رویکردهای نوین در رفع موانع صنعت ساخت و ساز کشور، گفت: مقالات برتر این کنفرانس در زمینه مهندسی سازه و ژئوتکنیک در مجله مطالعات کاربردی در مهندسی سازه و ژئوتکنیک که مربوط به گروه آموزشی عمران موسسه است، چاپ خواهند شد.

وی افزود: این کنفرانس، یکی از بزرگترین رویدادهای علمی سالانـه در زمینه مهندسی عمران و معماری در سطح کشور و بستری برای ارایه آخرین دستاوردهای علمی و فناورانه متخصصان دانشگاهی و فعالان است. امید است با مشارکت فعال در این کنفرانس و تبادل اطلاعات میان موسسه‌های علمی و پژوهشی، پشتوانه علمی و زمینه مناسب برای پیشرفت و گسترش فعالیت‌ها در جامعه فراهم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا