اهدای بیش از 159 هزار نسخه کتاب در جشنواره مردمی نذر کتاب

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از اهدای بیش از 159 هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان فارس در چهار ماه اول جشنواره مردمی نذر کتاب خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس امروز 11 آذرماه با اشاره به استقبال گسترده مردم فارس از جشنواره نذر کتاب عنوان کرد: بعد از گذشت چهار ماه از جشنواره، تا 10 آذرماه، مردم نیک‌اندیش فارس 159 هزار و 284 نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی فارس اهدا کرده‌اند.

فیروزی با اشاره به اینکه این آثار به همت 4748 خیّر کتاب‌دوست فارس اهدا شده، افزود: ارزش کتاب‌های اهدایی به کتابخانه‌های عمومی فارس بیش از 96 میلیارد یال است.

فیروزی خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب در استان فارس با شعار «به کتاب هایت بال بده» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس و با هدف تأمین منابع کتابخانه های عمومی کودک و نوجوان، سیار و روستایی برگزار شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس یادآور شد: این جشنواره از تاریخ 20 مردادماه آغاز شده و با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم تا 15 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: علاقه مندان می توانند کتاب های خود را به کتابخانه‌های عمومی استان فارس اهدا نمایند. نشانی کتابخانه های عمومی در سامانه SAMANPL.IR در بخش فهرست پرتال کتابخانه ها قابل مشاهده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا