نشست شهرک‌های صنعتی و فن‌بازارهای استانی برگزار شد

نشست مدیران و نمایندگان هفت شهرک صنعتی و فن بازار استان‌های کشور به همت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری و با هدف تشریح اهداف و فرآیند راه‌اندازی مراکز هم‌آفرینی، هشتم آذر ماه در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پیرو انعقاد توافق‌نامه همکاری مشترک در هفتم مهر ماه بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف به اشتراک گذاری ظرفیت‌های مازاد و بدون استفاده خطوط تولید واحدهای صنعتی در سراسر کشور و توسعه مراکز هم آفرینی، نشستی با حضور مدیران و نمایندگان شهرک‌های صنعتی و فن بازارهای استان‌های تهران، البرز، آذریجان شرقی، اصفهان، فارس، کرمانشاه و خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست دستورالعمل و فرآیند شکل گیری مراکز هم­‌آفرینی برای مخاطبان جلسه تبیین شد. در پایان این نشست مقرر شد که مدیران و نمایندگان حاضر در جلسه با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان مربوطه به شناسایی صنایع و شرکت های مستعد و معرفی آن به معاونت جهت طی فرایند ایجاد مراکز هم آفرینی در آن استان اقدام کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا