احداث شهرک صنعتی ۲۰۰ هکتاری در همدان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: یک شهرک جدیدالاحداث در حد و اندازه شهرک صنعتی بوعلی در 200 هکتار پهنه صنعتی جدید در شهرستان همدان پیش‌بینی شده که به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

مصطفی حقیقی در نشست توسعه متوازن با بیان اینکه در شهرستان همدان در دو سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌های صنعتی انجام شده است، اظهار کرد: یک شهرک جدیدالاحداث در حد و اندازه شهرک صنعتی بوعلی در 200 هکتار پهنه صنعتی جدید در شهرستان همدان پیش‌بینی شده که به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرک صنفی– صنعتی بوعلی دو در دولت مردمی سیزدهم مورد بهره‌برداری قرار گرفت، ادامه داد: تا قبل از سال 1402 دومین شهرک صنفی- صنعتی کشور نیز در شهرستان همدان در پهنه‌ای بزرگ‌تر از شهرک بوعلی دو کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اخبار امیدآفرین و عملکرد مناسب قابل ارائه‌ای وجود دارد، خاطرنشان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد با احیای طرح راکد پتروشیمی ابن‌سینا با 20 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، وضعیت مناسبی از حیث زیرساخت رقم خورده و 150 هکتار به‌جز عرصه اختصاص داده‌شده به پتروشیمی، دیوارکشی شده و آماده واگذاری است.

وی با بیان اینکه همه این موارد انجام شده است و تنها قول و وعده نیست، گفت: تاکنون در شهرستان ملایر زیر 300 هکتار پهنه اقتصادی وجود داشت و هم‌اکنون به همین نسبت درحال اضافه کردن زمین صنعتی در این شهرستان هستیم؛ همچنین در شهرستان بهار نیز زمین برای یک پهنه صنعتی جدید آماده شده و کلنگ‌زنی آن انجام خواهد شد.

حقیقی با بیان اینکه در همه شهرستان‌ها افزایش پهنه‌های صنعتی را شاهد هستیم، اظهار کرد: سالی 60 مگاوات در دوران دولت مردمی و قوی سیزدهم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برق تأمین شده، درحالی که طی سنوات گذشته به‌طور میانگین 6 مگاوات تولید شده که 10 برابر سالهای قبل است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان تأکید کرد: پیش از این میانگین طرح‌هایی که به واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تبدیل ‌شدند، کمتر از 50 طرح بوده، اما در هر سال از عمر دولت سیزدهم بیش از 250 واحد به بهره برداری رسیده؛ یعنی در دوساله دولت سیزدهم 500 طرح تولیدی به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی گفت: همه در دولت و در مجلس به دنبال رخ دادن اتفاقات مثبت هستند و این نشان از کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. شما جلو ورشکستگی کارخانجات رو بگیرید شهرم صنعتی ساختن پیشکش

  2. سلام
    هادی جروند هستم
    مدیر عامل شرکت ایمن درب سروش صنعت
    با ۱۰ کارگر بیمه طی چند سال
    چند بار آمدم برای زمین هر دفعه به یه نحوی ما رو پیچاندین
    خدا وکیلی تا حالا نه وام گرفتم نه خدمات
    شما یه زمین به ما بدین ببینیم واقعا راسته حرفهای شما
    حق نگهدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا