معارفه دانشجویان نوورودی رشته صنایع دستی

مراسم معارفه دانشجویان نوورودی رشته صنایع دستی به همت انجمن علمی – دانشجویی صنایع دستی با حضور استادان، مسوولان و دانشجویان دانشگاه سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه در سالن دکتر کاظمی آشتیانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، در ابتدای این مراسم، صدرا عمویی، مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه، ضمن تبریک به دانشجویان نوورودی‌ این رشته، در خصوص اهمیت رشته صنایع دستی از منظر ارتباطی که با حوزه فرهنگی دارد، توضیح داد.
در ادامه، دکتر نسرين سيدرضوی، معاون دانشكده هنر و معماری و دکتر شهره فضل وزيری، مديرگروه صنايع دستی از تجارب و سابقه فعالیت‌های دانشکده هنر و معماری و به‌ویژه رشته صنایع دستی، گفتند و در خصوص مفاد درسی، چهارچوب‌های حوزه آموزش، قوانین و مقررات و استادان گروه توضیحاتی ارائه دادند.یاسمن توسلی، دبیر انجمن رشته صنایع دستی، نیز در خصوص فعالیت های انجام‌شده ، برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های هنری و زمینه‌های پیشرفت در هر حوزه توضیح داد. فهیمه محسن درویش، سردبیر نشریه این انجمن نیز درباره نخستین شماره نشریه این رشته توضیحاتی ارائه داد. این مراسم با اجرای گروه موسیقی«هیچ» و گرفتن عکس دسته جمعی پایان یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا