معاونت علمی، پرتلاش، پاسخ‌گو و پیگیری منویات رهبری

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از نقش فعال و‌ حمایتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در پیگیری مطالبات جامعه دانش‌بنیانی و‌ نخبگان و توجه به منویات مقام معظم رهبری گفت.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نشست پاسخگویی برخط و ارزیابی عملکرد معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور با حضور دهقانی، معاون علمی رئیس جمهور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در این نشست، معاونت علمی را یکی از نهادهای پاسخ‌گو و پیگیر در عرصه مطالبات و درخواست‌های مردمی دانست و‌ افزود: بحمدالله گزارش‌های عملکرد معاونت علمی در حوزه ارتباط با مردم و پاسخگویی نشان دهنده عملکرد خوب و‌ نقش فعال این معاونت ریاست جمهوری در دریافت، پیگیری و تامین نیازها و‌ مطالبات جامعه دانش بنیان است.
وی تصریح کرد: معاونت علمی جزو نهادهایی است که موارد را به طور مبسوط و دقیق گزارش داده و همواره، همراه، پاسخگو و پیگیر مطالبات مردم به شمار می‌رود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به نگاه مثبت جامعه دانش‌بنیان و نخبگان به اقدامات معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان گفت: بخش قابل توجهی از نخبگان، جوانان و‌ متخصصان به اقدامات و‌ تلاش های این مجموعه توانمند و پاسخگو دل بسته اند و‌ امید داریم که اقدامات این مجموعه بتواند راهگشا و اعتلابخش جامعه نخبگانی و‌ حلال نیازهای جامعه دانش بنیان و فناور باشد.
صالحی با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حل مسایل نخبگان و توسعه اقتصاد دانش بنیان، معاونت علمی را یک‌نهاد پر تلاش در تحقق منویات مقام معظم رهبری در این حوزه برشمرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدارهای متعدد با اقشار مختلف جامعه و همچنین در دیدار اعضای هیئت دولت، همواره بر موضوعات علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان تاکید داشته و به نقش معاونت علمی در توسعه این حوزه‌ها اشاره کرده‌اند. همچنین حفظ و‌ حمایت نخبگان و اشتغال آنان، از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است که امید است با توجه به تلاش‌های خوب دست اندرکاران معاونت علمی، این ضرورت ها به تحقق بپیوندد.
وی، توجه جدی معاونت علمی نسبت به شنیدن صدای جامعه نخبگان و فعالان شرکت های دانش بنیان و فناور را قابل توجه و شایسته تقدیر دانست و افزود: با توجه به این نقش فعال و اثربخش امید می‌رود که اقتصاد دانش بنیان بتواند با حمایت‌ها و پاسخ‌گویی های معاونت علمی نقش اثرگذار خود را در اقتدار و اعتلای کشور ایفا کند.
صالحی در پایان با اشاره به حضور فعال و‌ پاسخگویی مشتاقانه معاون علمی، فناوری و‌ اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور ابراز امیدواری کرد این حضور که سومین حضور دهقانی در دفتر ارتباطات مردمی است بتواند گره‌ای از گره‌های مردم را باز کند.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا