ماموریت ویژه پارک کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدوین سند توسعه دانش بنیان استان در دستور کار این سازمان قرار دارد و پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد جهت تدوین سند دانش بنیان و برنامه‌های عملیاتی به ویژه در حوزه مزیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه داشته باشد.

جهانگیر شاهینی در جلسه تدوین سند دانش بنیان استان گفت: این سند نقشه راه فعالیت‌های دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد است و باید توسعه دانش بنیان‌ها در اولویت مسئولان، سیاستگذاران، تصمیم سازان و تصمیم گیران باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سیاست‌گذاری‌ها، مصوبه‌ها و ابلاغیه‌های دولت سیزدهم در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان افزود: پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد جهت تدوین سند دانش بنیان و برنامه‌های عملیاتی به ویژه در حوزه مزیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه داشته باشد.

وی بیان کرد: مزیت‌های اساسی استان متنوع بوده و در حوزه‌هایی نظیر کشاورزی ، آب و گردشگری باید با تمرکز بر این محورها در حوزه دانش بنیان اقدامات موثری انجام دهیم.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان تصریح کرد: امروز به نقشه راه برای توسعه دانش بنیان‌ها نیاز داریم و این سند باید امسال تهیه و تنظیم شود.

وی عنوان کرد: تدوین سند برنامه توسعه دانش‌بنیان استان باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم ، آمایش سرزمین و قانون تولید دانش بنیان باشد و لازم است حاوی چشم انداز و راهبردهای اساسی استان بوده و وظایف هر دستگاه روشن شود تا به سرانجام برسیم.

این مسوول بیان کرد: در تهیه سند دانش بنیان استان از شرکت های فناور و نخبگان استان انتظار همراهی داشته و توصیه می‌شود در تهیه و تدوین سند از همه ایده‌ها استفاده شود تا به یک جمع‌بندی مناسب برسیم همچنین آموزش و مباحث آن به طور کامل در آن دیده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا