بازدید مشاور وزیر خارجه از نمایشگاه پارک علم و فناوری کرمان

مشاور وزیر امور خارجه از نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان بازدید کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری کرمان، در این بازدید نصرت‌الله آقا محمدی مشاور وزیر امور خارجه در امور نمایندگی‌های استانی وزارت‌خانه، آسیه عباسی، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه، معین نیک طبع، کارشناس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کرمان، سعادت شمسی معاونت پشتیبانی و سعید هاشمی‌نژاد، معاونت فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه هایتک کرمان حضور داشتند.

در جریان این بازدید، بازدیدکنندگان با محصولات شرکت‌های زیرمجموعه پارک علم و فناوری که در نمایشگاه حضور داشته، آشنا شده و با حضور مدیرعامل یا نمایندگان تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه پارک علم و فناوری هایتک، ظرفیت صادرات این محصولات را مورد بررسی قرار دادند.

به گفته آقامحمدی، هدف از بازدید، این بوده است که وزارت امور خارجه با توان و ظرفیت صادرات شرکت‌های فناور و ظرفیت‌های شرکت‌های آی‌تی استان کرمان آشنا شده تا زمینه مناسب برای حمایت دفتر امور خارجه در بحث صادرات و توسعه شرکت‌های فناور محیا شود.

در ادامه این بازدید، در سالن جلسات نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری هایتک، چند شرکت فعال در زمینه آی‌تی خدمات و توانایی شرکت‌های خود را معرفی کرده و از مشاور وزیر امور خارجه و همراهان، مشاوره و وعده حمایت دریافت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا