رصد مشکلات واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان

میز خدمت ویژه واحدهای فناور، موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان استان همدان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران کل ۱۵ دستگاه اجرایی استان در محل پارک علم و فناوری همدان برگزار و مشکلات پیش روی آن‌ها بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری همدان، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور و خلاق استان همدان به طور چهره به چهره با مسئولان استانی مشکلات خود را مطرح کردند و درخواست‌ها را به طور کتبی با مسئولان مربوطه درمیان گذاشتند.

در این میان واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان از سراسر استان همدان در زمینه‌های فناوری اطلاعات، نانو شیمی، میراث فرهنگی، بیمه، مالیات، تسهیلات، صمت، مواد، صنعت و معدن، کشاورزی، صنایع الکترونیک و نانو فناوری مشکلات و چالش‌های خود را بدون واسطه با مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشتند.

رئیس پارک علم و فناوری همدان اظهار کرد:  مدیران کل و مسئولان ۱۵ دستگاه اجرایی استان همدان با حضور در این میز خدمت از نزدیک مشکلات پیش روی واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان را بررسی و برای تسهیل کار، دستورات لازم را به صورت کتبی صادر کردند.

مجید کزازی گفت: این گونه میز خدمت برای نخستین بار در استان توسط پارک علم و فناوری استان و با حمایت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان برگزار شده است تا مشکلات پیش روی واحدهای فناور استان به سهولت برطرف شود.

وی تصریح کرد: درخواست‌های زیادی از سوی مدیران شرکت‌ها برای ملاقات با مسئولان ارائه می‌شد که تصمیم گرفتیم با برگزاری یک میز خدمت با حضور مسئولان دستگاه‌ها مشکلات را به صورت کلی بررسی کنیم.

کزازی عنوان کرد: ۹۰ شرکت دانش‌بنیان، واحد فناور و خلاق با حضور در این میز خدمت به صورت رو در رو و بدون واسطه مشکلات خود را با مسئولان مربوطه مطرح کردند.

وی ادامه داد: به طور تقریبی از همه حوزه‌های دانش‌بنیان و فناور استان در این میز خدمت نماینده حاضر شده است و متناسب با دستور مسوول مربوطه مشکلات آن‌ها بررسی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا