جهاددانشگاهی همدان مسئول کمیته اطلاع رسانی هفته پژوهش شد

نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش استان همدان امروز 29 آبان با حضور اعضای این کمیته متشکل از نمایندگان جهاددانشگاهی، استانداری، صدا و سیما، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری و خانه مطبوعات استان برگزار شد و سرپرست جهاددانشگاهی همدان به تشریح اهم اقدامات و مأموریت‌های کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته پژوهش استان همدان پرداخت.

مهدی میرزاپور همدان گفت: دستگاه‌های عضو این کمیته باید زمینه برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته پژوهش در سطح استان را فراهم کنند.

میرزاپور با اشاره به اهمیت و جایگاه استانی هفته پژوهش و فناوری خاطرنشان کرد: باید اطلاع‌رسانی فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های ضروری ستاد هفته پژوهش و فناوری در زمان‌بندی مشخص شده انجام شود.

وی نقش این کمیته را در فضاسازی هفته پژوهش و افزایش مشارکت عموم مردم و پژوهشگران و فناوران مورد توجه قرار داد و گفت: ما باید بتوانیم زمینه رشد اقتصادی کشور بر پایه علوم و فناوری را با تقویت حضور فعال مردم و نخبگان در برنامه‌های هفته پژوهش به ویژه نمایشگاه اختصاصی این هفته،  محقق سازیم.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان انعکاس خبری برنامه‌های هفته پژوهش را از دیگر وظایف این کمیته برشمرد و یادآورشد: هماهنگی‌های لازم با صدا و سیما و رسانه‌های ارتباط جمعی استان برای انعکاس گسترده و شایسته برنامه‌های این هفته صورت خواهد پذیرفت.

میرزاپور اظهار کرد: با توجه به اینکه جهاددانشگاهی استان به عنوان مسئول کمیته اطلاع‎رسانی و تبلیغات هفته پژوهش تعیین شده است سعی کردیم در این فاصله زمانی که تا زمان برگزاری برنامه‎های این هفته باقی مانده جلساتی برای اطلاع‎رسانی بهتر و هماهنگی بیشتر با اعضای ستاد داشته باشیم.

وی افزود: این جلسات با هدف این بوده که جهاددانشگاهی همدان با دقت نظر بیشتری و با نوآوری و تبلیغات متفاوت‎تر در این هفته ورود پیدا کند.

میرزاپور گفت: با بررسی و برنامه‎ریزی و تلاش، باید کارها و برنامه‌ها شتاب بیشتری به خود بگیرد تا به  شرایط موفق‎تری دست یابیم.

گزارش: فاطمه عزیزی هرمز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا