تفاهم جهاددانشگاهی قم و دانشگاه پردیس فارابی

روسای جهاددانشگاهی قم و دانشکده‌های فارابی دانشگاه تهران در نشستی مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی قم، دکتر حامد حیاتی سرپرست جهاددانشگاهی قم و دکتر حمید زارع رییس دانشکده های فارابی دانشگاه تهران در نشستی مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

دکتر حامد حیاتی سرپرست جهاددانشگاهی قم در این دیدار اظهار داشت: جهاددانشگاهی بر اساس رسالتی که در شعب دانشگاهی دارد، در قم بسیار موفق عمل کرده است.

در ادامه علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم گفت: تلاش کرده‌ایم که حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، مهارت افزایی، توانمند‌ سازی و غیره را در دانشگاه‌های استان قم مورد توجه قرار دهیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم نخستین باشگاه دانشجویان استان را در این دانشگاه فعال سازیم که پس از ایجاد فضای مناسب، اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.

علی حسینی گفت: جهاددانشگاهی به دنبال تزاحم در امور نیست بلکه به دنبال هم افزایی و مشارکت در اجراست تا بتواند اقدامات مناسبی انجام دهد.

در ادامه تفاهم نامه ای میان جهاددانشگاهی استان قم و دانشکده های فارابی دانشگاه تهران منعقد شد که برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء توان علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی دانشجویان با اعمال تخفیفات ویژه، ارائه سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت و مهارت آموزی برای دانشجویان، تخفیف ۱۰ درصدی برای تمامی دانشجویان، کارکنان و اساتید و خانواده‌های کارمندان از خدمات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی با ارایه معرفی نامه از دانشگاه، چاپ، تدوین و تألیف، کتب، مقالات، اسناد و مدارک علمی توسط انتشارات جهاددانشگاهی، انجام امور مطالعاتی و امکان افکارسنجی دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و برنامه ریزی جهت رفع نیازهای دانشجویان در این خصوص از محورهای این تفاهم نامه است.

همچنین از دیگر محورهای این تفاهم نامه می‌توان به معرفی دانشجویان نخبه و اساتید توانمند به جهاد دانشگاهی توسط دانشکده‌ها جهت استفاده از آنها در خصوص تدریس دوره‌های آموزشی و انجام طرح‌ها و پروژه‌های علمی مشترک با دانشگاه یا توسط جهاددانشگاهی، اطلاع رسانی در خصوص فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در دانشکدگان از طریق سایت و دیگر منابع اطلاع رسانی به دانشجویان و پوشش خبری فعالیت‌های دانشکدگان توسط خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی، انجام بازدیدهای علمی و فرهنگی دانشجویان از فعالیت‌های جهاددانشگاهی و همچنین برگزاری اردوهای تفریحی با محوریت‌های دینی و مذهبی در جهت تقویت روحیه دانشجویان، برگزاری نمایشگاه‌های علمی، هنری و فرهنگی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا