برگزاری نشست خبرگی در دانشگاه صنعتی شاهرود

اداره امور فناوری، تجاری‌سازی و کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود با همکاری پارک علم و فناوری استان سمنان در راستای راهکارها و الگوهای جدید توسعه و بیان تجربیات خبرگان حوزه صنعت و فناوری، اولین نشست خبرگی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه صنعتی شاهرود، این نشست با هدف بهره‌مندی هر چه بیشتر دانشجویان مستعد و علاقمند، شرکت‌های دانش بنیان و فناور، صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با حضور دانشجویان علاقمند، اعضای هیئت علمی و صاحبان ایده و کسب و کار در تالار شیخ ابوالحسن خرقانی واقع در ساختمان کتابخانه مرکزی پردیس فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

ملکی‌فر کارآفرین و آینده پژوه در پنل ابتدایی این نشست به بیان کارکردهای راهبردی و ویژگی‌های چشم‌اندازهای کسب و کار در جامعه کنونی و چگونگی فراگیری ایده در هر کسب و کاری پرداخت و سپس در پنل بعدی نشست به شرح الگوها و قواعد جدید در حوزه توسعه کسب و کار پرداخته شد.

از نکات قابل توجه این رویداد می‌توان به این مورد اشاره کرد که این نشست به‌صورت حضوری و مجازی ارائه شد و علاقمندانی که امکان حضور در نشست را نداشتند به‌صورت انلاین از طریق سامانه تلویزیون دانشگاه شرکت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا