راه اندازی دفتر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور عمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر اینکه جذب گردشگر سلامت باید از کشور خود فرد صورت گیرد، از راه اندازی دفتر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور عمان به منظور افزایش میزان جذب گردشگر سلامت خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس، دکتر مهرداد شریفی در نشست گردشگری سلامت دانشگاه های علوم پزشکی قطب جنوب و جنوب شرقی کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد، هدف از برگزاری این نشست را انتقال تجربیات و هم اندیشی در راستای ارتقای ارایه خدمات در حوزه گردشگری سلامت عنوان کرد.

شریفی با اشاره به حضور مسوولان بیش از پانزده دانشگاه علوم پزشکی کشور در این نشست، افزود: گردشگری سلامت نیاز ضروری در حوزه بهداشت و درمان بوده و این امر نیازمند ارتباطات و آموزش، استاندارد سازی و نظارت بر حسن اجرای فرایندها است.

او با تاکید بر اینکه جذب گردشگر سلامت باید از کشور خود فرد صورت گیرد، از راه اندازی دفتر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور عمان به منظور افزایش میزان جذب گردشگر سلامت خبر داد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این مقام مسئول با قدردانی از حمایت ها و پیگیری مجموعه استانداری و به ویژه استاندار فارس در توسعه گردشگری سلامت در فارس، تشکیل شورای عالی گردشگری سلامت فارس را نقطه عطفی در توسعه و ارتقای گردشگری سلامت و توریسم درمانی در فارس عنوان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا